اکسس

برنامه های اکسس

اکسس

برنامه های اکسس

سلامی دوباره به دوستان

با عرض معذرت از تاخیر زیادم نسبت به به روز کردن وبلاگ

از این پس قصد دارم به صورت مکرر این وبلاگ رو به روز کنم

 

نظرات 6 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.scovellshin.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی
خیلی خوشحال تر می شم که با شما اکسس را کار کنم وقوی شوم
حتما به من سر بزن
من هم دارم مطالب شما را می خوانم....

فق سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 07:19 ب.ظ

پس چی شد

سوال خودتون رو بپرسید من حتما جواب خواهم داد

آزالیا سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام وبلاگت یه کم گنگه.دنبال مقداری مطلب ازعنصر ریپورت بودم ولی چیزی دستگیرم نشد.

فاضل سعیدی دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

از شما بخاطر زحمت زیاد متشکرم اگر میشه سئوالی داشتم راجب برنامه انبارداری است من برنامه انبار داری را با اکسس نوشته ام ولی در قیمت میانگین موزون حواله های خروجی مشکل دارم اگر میشود راهنماییم کنید متشکرم
راستی من میانگین را اینطوری نوشته ام که کل مبلغ کالای ورودی تقسیم بر کل مقدار ورودی میشود میانگین یا نرخ خروجی در صورتی که باید کل مبلغ مانده از نظر ریالی تقسیم بر کل مقدار مانده از لحاظ مقدار ی میشود میانگین یا نرخ خروجی اگر میشود که کمکم کنید ممنونتان میشوم ضمنا ایمیل من:
faz5744@yahoo.com

محمد شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 10:19 ق.ظ

با سلام
ضمن تشکر از زحمات شما در طراحی این وبلاگ
چه جوری میتونم سوالاتم رو مطرح کنم
radmard1384@yahoo.com

reza شنبه 17 مهر 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://picr.blogfa.com

با سلام
اگه امکان داره مثال یا پروژه هایی را که با اکسس درست کردی برام ایمیل کن
baghcheghazi@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد