اکسس

برنامه های اکسس

اکسس

برنامه های اکسس

کد های vb.net

هر کدی بخواید براتون میزارم از vb.net

نظرات 6 + ارسال نظر
سوگند دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام من هیچ کدی در مورد ویژال بیسیک در سایت شما ندیدم.

ehsan یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 09:29 ق.ظ

مهرشاد سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

با عرض تشکر وخسته نباشید
من مدتی است که برنامه ای نوشتم واز روش ado اطلاعات در بانک اطلاعاتیaccess ذخیره میشود ولی قسمتی از برنامه است که باید اطلاعات چند textbox را در سلولهای یک فایل اکسل به طور انتخابی قرار دهم و سپس به نام یک فایل جداگانه ذخیره نمایم در واقع فایل اصلی خالی بماند برای استفاده های بعدی
آقای نجاری من اولا خیلی مبتدی هستم و دوما تا به حال نتوانستم کدی پیدا کنم که بتوانم فایل اکسل ۲۰۰۳ یا ۲۰۰۷را باز کنم و ببندم
و خیلی دوست دارم این کار را انجام دهیم .
اگر امکان دارد کد برنامه ای بنویسید که این کار را انجام دهد
پر روحی من را ببخشید
mehrshadvbnet@yahoo.com

alirezarazi دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

salam
تا می توانی دلی بدست آر که دل شکستن هنر نمی باشد
امیدوارم کد های خودتونو بذاری تا ما هم استفاده ببریم و از خدا بخواهیم همیشه نگهدار شما با شه .
فقط به همین صورت میتونیم از شما تشکر کنیم

رسول شمسی دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 07:11 ق.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید - 87/12/12
دوست عزیز ممنونم از اینکه میخواهید ما کاربران را در هر چه بهتر شدن اطلاعاتمان کمک کنید بینهایت ممنونم
میخواستم ازتون بخواهم که آیا سایت یا کتاب خاصی هست که مسائل ریاضی را با Vb.net حل کرده باشه یا نحوه حل مسائل ریاضی با این زبان رو آموزش بده.
در صورت امکان کتاب یا سایتی راواسه بنده معرفی کنید
اگه راهنماییم کنید بینهایت ممنون میشم از لطفتون.
ایمیل من : Rasolshamsi@gmail.com
منتظر ایمیل شما میمانم- باتشکر

محسن چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 07:14 ب.ظ

salam
khili web zibaedarid
ye soal dashtam mikhastam bebenam che jori mishe dar access 2007 hesab karvari dorost kard yeki admin va digary user ke ba vared karad masal yek useer name va pass karbar vared banameh beshe bodeoon emkan halat tarrahi va ba vared kardan ye user va pas dide beshe vared halat tarahi shod mamnon
age mishe javab vase man mail konid
mamnoon misham
ba tashakkor

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد