اکسس

برنامه های اکسس

اکسس

برنامه های اکسس

یاداشت

سلام

اگه کسی برنامه ای میخواد بگه براش بنویسم و بزارم

najari_6409@yaoo.com

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام دوست عزیز . کدهائی که برای اکسس در وبلاگ گذاشتی را دیدم ولی همیشه در استفاده از این کدها مشکل دارم و نمی دانم مثلا چگونه یک فیلد عددی را به تابعی که می خواهم آن عدد تبدیل به حروف شود را ربط دهم . اگر می شود این موضوع را توضیح بده . متشکر می شوم .

برای تبدیل عدد به حروف :
فرض کنید عدد شما در فیلدی مانند text1 باشه و میخواید فارسی اون رو در text2 نشون بده
این کد رو روی AfterUpdate اون فیلد عدد یعنی text1 قرار دهید

Private Sub Text۱_AfterUpdate()

If text۱ > 0 then

text2 = Adad (text۱)

End if

End Sub

علی جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام من می خواهم منوی اکسس رو غیر فعال کنم و خودم منوگزاریش کنم اگه امکانش هست راهنماییم کن ممنون

علی اکبر پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 07:45 ب.ظ http://scovellshin.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
من می خوام یک برنامه درمورد یک صندوق قرض الحسنه خوانوادگی داشته باشم
می تونی کمک کنی...
موفق باشی...

بله
هرکجایی که به مشکل بر خوردی سوال کنید
جواب شما داده خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد