اکسس

برنامه های اکسس

اکسس

برنامه های اکسس

اغاز به کار

من از امروز شروع به کار می کنم اگه سوال داشتید در باره اکسس بپرسید جواب خواهم داد

نظرات 3 + ارسال نظر
اسماعیل دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام
بی مقدم عرض کنم چند مدته دنبال ترفندها و موارد در رابطه با اکسس میگشتم که به وبلاگ شما بر خوردم . دوستدارم چیزای در رابطه با اکسس از تون یاد بگیرم اگه مایل باشید.من الان به صورت مبتدی دستو پا شکسته بلدم و کارم یطوری با اکسس گره خورد و نیاز مبرم بهش پیدا کردم و توی کتابها چیزی دستگیرم نشد .
یه جدول بانک اطلاعاتی اکسس ایجاد کردم ولی هنگامیکه میخوام جدول باز کنم چند تا پنجره باید بازشه و باید به پیغامهای زیادی باید جواب ابتدایی کار یه پیغام
Microsoft Jet 4.0 Service Pack 8 or later must be installed to block unsafe expressions without affecting common functionality.
The latest Microsoft Jet 4.0 service pack is available from Windows Update.
To block unsafe expressions, see the About Microsoft Jet Expression Service sandbox mode Help topic, which is available from the link at the bottom of this topic.
If the service pack is not applied:
Wizards and builders may not start.
Switchboards created by Switchboard Manager will fail.
The RunCode macro action for calling a Visual Basic for Applications (VBA) procedure will fail.
Event handlers that call VBA procedures will fail.
VBA procedures called from a property sheet or used in a SQL statement will fail.
Filtering on a hyperlink field will fail.
Some VBA functions called from a property sheet or SQL statement will fail.
More information about this error message online.
که باید بله بزنیم و بعد چند تا پنجره دیگر و باز کنیم تا به جدول داده برسیم .
سوال ؟ میشه سریعتر به جدول برسیم که نیاز به اینهم مسیر نباشد .
سوال ؟ در رابطه با وبلاگ تونه چطوری وبلاگتون به موتورهای جستجو معرفی کریدن .

عباس جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام من یک برنامه با اکسس درست کردم و اطلاعات را از طریق فرم وارد میکنم و حالا میخواهم از رکورد در حال نمایش فرم گزارش بگیرم ولی گزارش کل رکوردها را نمایش می دهد و من فقط رکورد جاری در فرم را میخواهم گزاش بدهد برای چا| لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد